Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 21:07   #499
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Halloisen! Alldeles tystnad her, og jeg som er skravlesjuk Jeg får skravle litt med meg selv i mens da

Har spist pizza i kveld; brukte Mama Lupeslefse som bunn, og i stede for tomatsaus laget jeg en saus av finhakket sopp surret i litt smør og creme fraiche, hadde på masse ost og skinke oppå. UTROLIG godt!

Har også bevilget meg et lite glass rødvin; migrenen har nesten sluppet taket, og jeg har en sort jeg tåler. Dagen har vært rolig; ingen trimtur/trening for å hindre at migrenen ikke skulle komme tilbake. Jeg har ryddet i klesskapet i stedet og har nå pakket et par poser med klær som skal sendes Fretex. Har også hentet fram klær som har vært for trange; og prøvd noe som fortsatt ligger "på vent". En bukse og en shorts som jeg aldri har likt/vært fortrolig med fordi jeg føler meg stor i dem er sendt avgårde. En god dag i så måte.

resten av kvelden skal tilbringes foran TV'n; nå er det finalen i Mesternes Mester som teller. Ha en god kveld alle sammen.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Sist redigert av Tarato : 29-04-12 kl 10:10.
Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat