Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 15:01   #10
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Yrla,
når det gjelder styrketrening og frykt for store muskler, er det ingenting å være redd for. Det krever langsiktig og beintung trening.

Dørstokkmila er tung, men det er DU som må ta den.

For å kanalisere hypah, skjerpings! Se pokker å kom i gang! Du har alt liggende til rette, vår motivasjon er ikke din. Dette kan du. Det er det ingen tvil om. Derfor er det ingen unnskyldninger!

Streng nå, med de beste intensjoner

Dørstokkmila er ikke tung om jeg bare finner rett motivasjon, for lysten er der. Du misforstår hvorfor jeg nevnte masse muskler. Jeg mente at om man ønsker å bli fitnessutøver har man et mål med å bygge. Jeg har forresten funnet en god motivasjon; å trene for å leve lengst mulig og for å være i form til å takle livet best mulig. Da blir det ikke egoistisk å trene, jeg vil trene for å være her for andre lengst mulig. Å trene av forfengelighet bare og av frykt for å bli mobba for å være tykk eller tynn, kan jeg bare ikke stå for. Thanks guys.