Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 12:29   #14212
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Jeg hadde Gazela Vihno Verde forrige gang jeg skulle ha vin og likte den veldig godt. Men, den har 10gr sukker på literen. Så jeg har bestemt meg å prøve Grant Moments Brut Nature som jeg fant i en eller annen vinomtale for ikke så lenge siden (den skulle ha 1,8gr) og vinen kom godt ut av den. Men, tar forbehold om at den ikke er smakt ennå.

Hehe, det er aaaaaaaaaaalt for mye sukker! Grans momento er jo cava. Den liker jeg veldig godt, men jeg må holde meg unna sprudlevann og sånn nå for jeg har fortsatt operasjonsgass i kroppen som ikke liker selskap av kullsyre.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Cono Sur Sauvignon Blanc 2011

http://www.vinmonopolet.no/vareutval...11/sku-5218701

4,5 g restsukker pr liter
Drakk litt av den i fjor sommer, da var det vel 2010-utgaven.

Takk for tips!

Det er uansett for sent, for jeg har alt vært på polet. Fikk anbefalt, og kjøpte denne. Den har bare to gram sukker per liter! Jeg har smakt rødvinsvarianten, og den var i alle fall veldig god.
Jeg er jo egentlig en rødvinsjente, og har null peil på hvitvin, og har egentlig aldri likt det noe særlig, for jeg synes så godt som all hvitvin har en bismak av gjær ... Lurer på om det har noe med ungdommens hjemmeekspermenter med Skala vinklubb kombinert med liten tålmodighet?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥