Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 10:16   #5
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor trener du?

Thanks guys! Jeg sliter med motivasjonen selv om jeg har vært treningsnarkoman før. Jeg trente for ikke å gå opp i vekt, det var min frykt som fikk meg igang. Ikke bra motivasjon. Og så fant jeg ut at jeg ikke trengte trene styrke for å holde vekta fordi jeg gikk ned mer med yoga. Så slutta jeg med yoga og gikk ned enda mer. Yoga trente jeg fordi jeg ville bli best og for å bli yogainstruktør. Men da jeg skjønte at det ikke gikk an å leve av det mistet jeg motivasjonen og slutta. Så nå bare går jeg turer på 80 min dgl. og har egentlig lyst til å begynne med noe men jeg vil gjøre det skikkelig om jeg først starter og ha et mål. Jeg vil trene styrke egentlig men vil ikke ha store muskler så jeg vet ikke hva motivet skal være. Å bare trene for å holde seg i form er liksom ikke nok. Jeg syntes det har vært rart å høre at andre trenger et mål for å gidde trene, men når jeg nå ikke trener av frykt skjønner jeg behovet for en gulrot. Jeg kan trene yoga hjemme. Jeg har the black mat hjemme og ingen ting stopper meg, men hvorfor skal jeg gidde liksom. Jeg vet jeg blir glad i å trene bare jeg kommer igang, men jeg må ha en grunn som er god.