Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 10:15   #14207
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Eldre menensker er jo uansett utsatt for dårlig blodsirkulasjon i bena fordi klaffene i årene som skal frakte blodet tilbake til hjerte/lunger begynner å bli slappe.
Massasje og varme kan øke sirkulasjonen, men bør brukes med forsiktighet, så man ikke gjør vondt verre ved å påføre nye skader med trykk eller varme.
Begynn forsiktig og bruk aldri mer varme enn at du tåler det fint selv!
Om det ikke har stor effekt, vil det være bedre enn ikke noe og all aktivitet er bra, både for svigermødre og den yngre garde!

Tusen takk for svar Kitt
Svigermor har så papirtynn hud på bena at jeg tror nesten ikke jeg tør å prøve engang. Det skal ingen ting til før det går hull, og da er vi igang med nok et sår Men, tror kanskje jeg skal prøve ut på junior. Han liker at bli massert og knadd, så dette kan bli deilige kosestunder