Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 09:53   #14204
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Prøv den utenpå en tynn tskjorte/tights! Eller venn deg til det litt av gangen!
Da jeg brukte den på arret og magen etter bukplastikken, vennet jeg meg til å ha den så varm fordi jeg mener det var det beste for å øke blodsirkulasjonen.
Bruker jeg den på ryggen og lårene(min auau områder) er det utenpå tynne klær om jeg skal holde på lenge!
Minner meg på å finne den frem i dag forresten. Har ligget feil på nakken min 2 netter på rad og trenger littoppmyking, kjenner jeg!

Vil denne kunne øke blodsirkulasjonen i bena også ?
Har en svigermor med MS og mulig diabetes son har veldig stygge sår på føttene som ikke gror. Legene mener det er pga dårlig sirkulasjon. Den dårlige sirkulasjonen kan vistnok komme av en utposning på hovedpulsåren i magen (som var godt noe tilbake ved siste sjekk). De gjør ikke noe med bena før magen er fikset.
Og - kanskje dette kan være noe for junior, som stadig har kalde ben, sikkert pga dårlig sirkulasjon (han går jo ikke).
Jeg spør de vise jeg....