Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 23:31   #32
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

*dytter*
Flere med erfaringer? Noen som kan anbefale en som kan behandle meeeeeg????

Jeg kjenner en TFT behandler om du vil ha navnet på han. Jeg vet dog ikke hvor du bor. Jeg hadde panikkangst i 2 år ca. Jeg var i ubalanse og ble overveldet av følelser. Da disse kom når jeg satt på trange tog eller busser fikk jeg hetta. Da prøvde jeg å sette lokk på følelsene men siden de var så sterke fikk jeg panikk. Jeg hadde på samme tid sosial angst, redd for åpne plasser også. Alt på en gang og alt forsvant da jeg gjennomskuet meg selv. Jeg spurte meg selv hvorfor. Grunnen er ikke bare følelsen i kroppen men psykisk også. Jeg hadde ikke omsorg for meg selv, det var hovedproblemet, sådan at jeg ikke syntes det var greit å føle det jeg faktsik gjorde. Jeg var liksom hele tiden "der ute", utadvendt for å tilfredstille verden så min indre verden, mine følelser og behov ble ikke tatt vare på. Når jeg begynte å drite i verden rundt meg og akseptere mine følelser og behov gikk alt bedre. Da sa jeg rett ut hva jeg mente, jeg tillot følelser å komme, jeg gjorde fysiske endringer etter behov og angten forsvant. Nå blåser jeg i hva andre måtte tenke om meg. Hva jeg tenker er mye, mye viktigere for meg nå, og det er ikke egoistisk