Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 22:19   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ekstrem lavkarbo og tykktarmskreft i VG

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Du er inne på noe veldig spennende, Ketolyse har levert materiale til et forskningsprosjekt der kvinner med brystkreft deles i to grupper der den ene er i ketose, den andre får vanlig kost og glukosedrypp i forbindelse med operasjonen for sin brystkreft. Ved slike operasjoner spredes det kreftceller, som immunforsvaret i de allerfleste tilfeller tar hånd om.
Tesen er at glukose og insulin fremmer kreftvekst og at ketose gjør det motsatte. Vil det gå bedre for gruppen som er i ketose, der kreftcellene ikke får noe vekststimulans? Tiden vil vise hvem som har rett.
Vennlig Hilsen
Torkil

Brukes det fremdeles glukosedrypp på sykehus? Da jeg var i narkose for en kneoperasjon for litt siden, ba jeg om å få saltoppløsning og ikke glukose og da sa de at de brukte ikke glukose til vanlig?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat