Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 14:10   #14185
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kitt, mens vi har deg på tråden ang arr... hva er greia med operasjonsarr som begynner å væske etter ti måneder? (oppført seg eksemplarisk frem til nå) Blindtarmsåret mitt oppførte seg på nøyaktig samme måte, og det tok ni år å gro skikkelig.

Dårlig grokjøtt!
Vi som har litt i overkant mye fett på magen sliter en del med det der. Det er rett og slett for dårlig blodsirkulasjon til at vevet får grodd i alle lag og noen lag sprekker opp gang på gang.
MEN, få fastlegen til å ta en bakterieprøve av sårvæsken. En sjelden gang kan en gammel infeksjon ligge i dvale for så i en dårlig periode (annen sykdom, lite søvn, dårlig med mat osv) blomstre opp og skape problemer.

Uansett kan jeg anbefale denne fra OBH Nordica:

Den masserer området OG har en infrarød varmefunskjon som gir mye bedre blodsirkulasjon! Jeg takker den for at arret magen min ble sååååå fint etter bukplastikken!