Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her. Skyte deg, nei. Du får bruke hvilken olje du vil for min del Jeg aner ikke åssen den oljen er på smak, jeg bare vet at ren rapsolje smaker plutselig veldig mye når man bruker det til å lage majones/aioli Sist jeg lagde så brukte jeg solsikkeolje (jeg er ikke så VELDIG fin på det der med oljene, jeg bruker det ikke så ofte at jeg synes det gjør noe uansett) og det ble veldig bra Haha, åkai, du får bare holde pusten da
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Skyte deg, nei. Du får bruke hvilken olje du vil for min del Jeg aner ikke åssen den oljen er på smak, jeg bare vet at ren rapsolje smaker plutselig veldig mye når man bruker det til å lage majones/aioli Sist jeg lagde så brukte jeg solsikkeolje (jeg er ikke så VELDIG fin på det der med oljene, jeg bruker det ikke så ofte at jeg synes det gjør noe uansett) og det ble veldig bra Haha, åkai, du får bare holde pusten da
Denne oljen er 50% raps, 30% solsikke og 20% oliven. Synes den er ganske grei å bruke til sånt. Er veldig følsom på oljesmaker selv..