|
Sv: Hvor handler dere billig?
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Jeg bruker bigvits.co.uk De kan også være behjelpelige med å dele opp leveransen om du ber om det.
Siden de er eu-basert så slipper man det tullet med menger og styrker i samme grad som fra iherb.
Stemmer det stort sett, men det er alikevel regler som kan stoppe foresendelse. Bl.a for store mengder (mer en 3 mnd privat forbruk), ikke bare dosering/innhold. Dessuten er det enkelte ting som blir klassifisert som medsin og dermed ikke kan tas inn uansett. F.eks er det nå slutt på å kjøpe 10 000 IU D3-vit på BigVits, for det er nå klassifisert som medisin. Alt fra 5000 IU og nedover går derimot greit.
Runegutt: Det finnes ikke direkte erstatning for ketolysevitaminer der ute. Du må bare kjøpe de enkelte typene separat også fordele dem utover dagen slik som det ville blitt med ketolysevit.
Når det gjelder dosering av D3-vit er jeg usikker, jeg tok en periode 10 000 IU utan å ta skade av det. Nå tar jeg 60 mikrogram til dagen, fordelt utover dagen, er viktig å ikke klemme i seg alt på en gang og det gjelder alle kosttilskudd.
|