Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-12, 14:03   #20
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Magesyre og kunstig søtning

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det beste er nok at du tester ut dette selv - gjennom å se hva som hjelper og hva som ikke hjelper? Og kanskje du bør få sjekket at du ikke har magesårsbakterien om du ikke allerede har gjort det.

Har ikke sjekket ut om jeg har magesårbakterien, om det ikke gir seg ved kosthold og syredempende så skal det sjekkes ut sa legen. Selv merker jeg tydelig at jeg får sure oppstøt om jeg spiser søt mat (brød med søtt pålegg f.eks., altså mye karber) over mange dager i strekk, da bobler det gjerne av halsbrann. Jeg kommer ikke til å pøse på med syredempende, det beste er jo om jeg kan regulere det med kostholdet så jeg skal fortsette å prøve meg frem på det, men greit å ha noe i bakhånd om uhellet skulle være ute og smertene bli kraftige.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat