Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-12, 20:52   #14125
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

2.) Jeg skal innlegges på sykehus i morgen, og kommer nok til og bli plassert på pasienthotellet. Er det sjanse for og få lavkarbo-mat der? Middag pleier ikke være noe problem, det er de andre måltidene jeg bekymrer meg for. Bør jeg ha med knekkebrødene mine eller noe sånt?
Har faktisk fått legeerklæring i dag som sier jeg er nødt til og leve svært karbohydratfattig for og kontrollere diabetesen, fordi hurtigvirkende insulin fungerer svært dårlig for meg.

Er det Ullevål? Jeg var innlagt der nettopp, nå fikk jeg bare med meg ett måltid før jeg ble flyttet til sykehuset etter operasjon, og det var lunsj, men det var i alle fall en VELDIG bra buffet, med både eggerøre og varmrøkt laks og masse kjøttpålegg.

Oooog jeg har et nytt spørsmål. Kom i dag hjem fra nettopp Ullevål etter en operasjon. Under operasjonen fylte de meg opp med gass, noe som medførte helt utrolige smerter som er vanskelige å lindre med droger. Det er bedre nå som mye er sluppet (har gått rundt og rapa som en sjømann ) men det er fortsatt såpass igjen at det tidvis føles som om det står en sumobryter med piggsko på skuldrene mine, og dæljer meg i nakken og mellom skuldrene med et balltre ... Jeg gikk (eventuelt subbet/stavret) maaaaange turer på sykehuset, og det avhjalp det sakte, men er det noen som har noen gode tips på hvordan få presset denne verdammte gassen ut enda litt mer effektivt?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥