Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-12, 14:12   #29
FrkMarge
Seniormedlem

FrkMarge sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Hvor mye fett er ok og hvor mye er for mye?

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Lykke til!

En liten oppdatering.
Jeg har nå fulgt nøye med i en uke og vekta har ikke flyttet seg enda, men jeg har mensen så jeg ser det an til etter den er over i allefall.
Jeg har lagt inn alt jeg spiser og alt jeg gjør på Diett.no og har klrt å holde meg på en energiinntak på ca 1500 kcal pr dag med en fordeling på ca 75/20/5, noen dager litt mer KH og mindre fett og andre dager litt mindre, men i snitt er jeg der.

En ting jeg la merke til og som jeg har forandret på, er at jeg nok har spist mer proteiner enn jeg behøver. Kan det være årsaken til stagneringen?

Jeg har nå altså kuttet minst 500 kcal i snitt pr dag, jeg spiser ikke uhemmet med proteiner (prøver å holde meg innenfor 1 g pr kg nåværende kroppsvekt) og jeg har blitt mer bevisst på treningen. Jeg har gått flere turer denne uken enn før.

For dere som har stått på platå over lang tid, hvor lang tid tok det før det løsnet når dere la om på noe som virket?

FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat