Tråd: Partystoppere
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 17:18   #6
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Re: Partystoppere

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Det meste med høy kaloritetthet og relativt mange karbohydrater, hvis du ser bortifra innlysende Nei-mat, og reelle intoleranser. Har vekta di stoppet opp? Partystoppere er ikke noe du trenger å tenke på så lenge vekta går nedover, skal du skrive liste over alt noen har opplevd som "partystoppere" sitter du igjen med veldig lite mat, altså. Stopper vekta opp, se først på næringssammensetningen i kostholdet ditt. Spiser du for mange eller for få kalorier? For mye protein eller karbohydrater? Passelig mengde fett? Hvis vekta fortsatt står fast etter du har justert eventuelle bommerter der kan du jo vurdere å kutte ut eventuelle partystoppere.. Skjønner at du vil kjøre en "føre var"-taktikk, men det kan fort bli litt kjedelig i lengden.

Jeg har tenkt å teste ut de tingene som kan være partystoppere enkeltvis.
Stopper de veknedgangen, så legges de på vent.
Helt opplagte ting som hvetemel og strøsukker trenger jeg ikke.

Atkinsbarer har jeg nylig blitt klar over.
Problemet mitt er at jeg av en eller anne merkelig grunn lett stopper opp, mens kona raser ned. Denne gangen tenkte jeg å gå svært metodisk til verks.

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat