Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 11:43   #14105
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Ikke Torkil, men tillater meg å si at når det gjelder d-vitaminer så er det to regler
1) Ta dem med fett for lettere opptak
2) Enkelte kan få problemer med søvn av å ta d-vitaminene seint. Normalt sett skal man få d-vitamin fra sola, så forsøk å ta dem midt på dagen.

B12 kan jeg lite om.

Ok, takk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Xylitol hører ikke hjemme på et lavkarbo- kosthols uansett, da det er snilt mot tennene, men oppleves som sukker av kroppen ellers.

Du kan nok ikke stole på alle disse innholdsgreiene, da opptaket ofte er individuelt!

Så tyggis er 100 % fy-fy? tar en om dagen vet behov... Er det nok til å komme ut av ketose tror du?