Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 11:29   #14103
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg tar alle de ketolysevitaminene... De skal jo tas til forskjellige tidspunkt for å kunne ta opp mest mulig av vitaminene...

Nå har jeg fått beskjed av legen å ta B12 og Vitamin D i tillegg... Noen som vet om når jeg skal ta disse? Eller er det det samme? (Fint om Torkil kan svare... )

Ikke Torkil, men tillater meg å si at når det gjelder d-vitaminer så er det to regler
1) Ta dem med fett for lettere opptak
2) Enkelte kan få problemer med søvn av å ta d-vitaminene seint. Normalt sett skal man få d-vitamin fra sola, så forsøk å ta dem midt på dagen.

B12 kan jeg lite om.