Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 02:08   #12
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Lavt stoffskifte, antistoffer og akupunktur

Nå er han ansett som en av de aller beste akupunktørene, så jeg har ikke tro på at jeg var uheldig med han.
Han behandler både mennesker og dyr, og har blant annet redda storpuddelen her i huset etter hun fikk svulst med tre typer kreftceller i før hun var året gammel.
Hun ble åtte år i januar, og dyrlegen er like facinert hver gang vi kommer at svulsten er død men bikkja han ville avlive for 6 år siden er i sitt livs form.

Problemet hos meg er at jeg diabetes type 1 og insulinresistens, jeg har to typer antistoffer i skjoldbruskkjertelen, altså både høyt og lavt stoffskifte, i tillegg har jeg astma, allergi, psoriasis, alfa-1 mangel, polynevropati, slitasjegikt, kronisk betennelse i skulder og achillessenefestet i begge hæler, sjøgrens syndrom, Raynauds, syn som forsvinner (sannsynligvis autoimmunt) og mest sannsynlig svulster i binyrene.
Det er ikke lett og behandle noe av dette uten at andre ting blir verre. Blir en dominoeffekt uten like ser det ut for.
Men i utgangspunktet er jeg enig i at akupunktur skal hjelpe for det aller meste, men det er likevel ikke magi.
For meg ble bivirkningene verre enn fordelene, og derfor la jeg det på hylla foreløpig iallefall.