Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-12, 16:26   #42
akas
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 72
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Hva sier dere når folk sier at LCHF/lavkarbo ikke er bra?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hvorfor beskytter man ungene sine for omverdenen selv om man vet de klarer seg selv?

Min achilleshæl er mine barn, min familie og mitt liv. Jeg vet jeg gjør det som er riktig for meg og det betyr såpass mye for meg at det vil alltid være min achilleshæl...familie, barn, .min livsstil, mitt kosthold=mitt liv

Vi har kanskje forskjellig "definisjon" av hva et sårt punkt er?

Mine barn er ikke noe sårt punkt for meg. Jeg vet for meg selv at jeg har gjort alt i min makt for at de skal få det bra her i livet, inklusive å gi dem frihet til å klare seg selv om jeg vet at de kan det (selv om det er vanskelig).
Men om noen virkelig skulle gjøre meg noe vondt, så hadde barna vært et angrepspunkt. Så de er absolutt min achilleshæl.

Mitt kosthold, derimot, er et valg jeg har gjort for meg selv, og om folk vil kritisere det, så spiller det ikke noen rolle for meg. Det bryr jeg meg ikke om. Ergo: Ikke noe sårt punkt, for jeg vet at for meg er det det rette.

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat