Tråd: Ketolyse
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-05, 23:07   #19
Lille Du
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 50
Lille Du er ny på veien

Sv: Ketolyse

Hei;
Til alle dere som kommenterte det at eg fikk i meg for lite mat den første uken på kuren; nå har det tatt seg opp litt. eg har matlyst i den grad at eg ser frem til middagen og legger meg i selen fro å finne alternativer både for meg og barna. Syns eg har kommet meg adskillig der ja...

Eg er superfornøyd med vekttapet mitt så langt, og det virker som det tapes over hele kroppen noenlunde jevnt. og det er jo svært ønskelig

eg kjenner meg så klar for at eg skal vinne kampen mot vekta denne gangen. eg er 120% innstilt på å kjempe meg igjennom det

Og en viktig ting vil eg si; Det at lege Torkil Andersen har presentert en så konkret og grei kur å følge, som ikke gir sultfølelse. Det gjør at slankingen for meg går som en lek. Men også dere andre her inne på lavkarbo er med på å holde meg på den rette linje. Det å komme inn og se at noen har lagt inn kommentarer på linken min, opmuntrende kommentarer og ikke minst tips, gjør at det er kjekt å slanke seg.
Med dere her inne kjenner eg meg ikke ensom under slankingen.

Stå på til alle dere som er med å dra andre frem mot målet sitt! Dere gjør en kjempejobb!

Lille Du

Lille Du er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat