Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-12, 08:33   #14066
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

hehe sikkert greit det ikke er knepping da.

Men hvordan blir det å ha på seg noe slikt i syden tror dere hvor det er varmt og klamt og man blir svett?

Og hvordan velger man størrelse? Den størrelsen man bruker i klær, eller mindre for å holde inne?

Tror du skal holde deg til klesstørrelsen din. De er jo laget stramme for å holde ting på plass, så det skulle bli riktig.
Jeg har ikke prøvd kjole, men har vært veldig fornøyd med body. Da bestilte jeg etter bh-størrelsen min, det var ikke andre typer størrelser å velge mellom
Og ja, de er mye varmere enn vanlig todelt undertøy. Kan se for meg at det blir veldig varmt og svett i syden.