Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-12, 16:26   #4854
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei alle sammen - og takk for klemmen Nysgjerrig nok - Jeg er hjemme igjen etter en fantastisk Cuba - tur. To uker med bare dansing - herlig for kropp og sjel! Brutalt å komme hjem til hverdagen igjen da....

Nå er det snart ettårsdag for min start på lavkarbo. Synes det har vært et fantstisk helsebringende og lærerikt år. Alt går helt greit og som det skal nå. Selv på Cuba - der det er dårlig utvalg av mat - hadde jeg ikke problemer med å følge livsstilen min. Alt er så innarbeidet at jeg ikke en gang gir meg til å vurdere å spise høykarbo mat. Ligger på rundt 50g kh om dagen når jeg sjekk-måler, og det passer meg helt perfekt å leve på for å vedlikeholde vekten og føle meg frisk og sunn. Smarteste valget jeg noen sinne har gjort for kroppen og helsen min!!

Sender dere en hilsen og klem om dere er innom av og til Tenker på dere og håper alt går bra med dere alle

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat