Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-12, 23:48   #8
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva spiser dere til kjøttet dere som ikke kan spise ost?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Spiser du ikke grønnsaker, Yrla? Som i stekte, kokte, bakte, most... ?

Nei aldri. Får ikke det helt til. Liker grønnsaker friske, kalde og sprø. Prøvde blomkål kokt en dag men ble kvalm av det. Jeg kunne trolig spist ovnstekt paprika med løk og, eh ost, he he Neida, har tenkt litt. Når jeg får prottispulveret jeg har bestilt kan jeg lage lefse av det og hvitter og rulle kylling inn i det. Og imorgen skal jeg lage marsipan, så da bytter jeg ut et av måltidenes ost med det Og får gå til innkjøp av avokado. Kokosmelk kunne jeg hatt i stekepanna etter å ha stekt finnbiff, det er en god oste-erstatning. Å finne fettkilder er ikke like vanskelig som å finne lavkarbo-proteinkilder. Da er det bare ost, egg, fisk og kjøtt. Kylling med kokt egg er ikke godt men egg bruker jeg i bakst og i kokt i salat av og til, men da sammen med ost Jeg er en osteslave og det liker jeg ikke. Jeg må forberede meg før jeg evnt kutter det ut helt.