Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-12, 12:21   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Interessant om kalsium, kobber og stoffskiftet

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg har lest om ei som fikk kobberforgiftning i den perioden hun brukte kobberspiral... Men jeg kan ikke tro at det er vanlig.

Uansett jeg har ikke anelse om hva som er forsket/målt /rapportert ifht kobberspiral, så jeg vil ikke gjette på hvor mye (om noe) tas opp, altså.

Nei, jeg får jo virkelig håpe det er trygt, altså. Jeg er innmari fornøyd med å ha funnet et både hormonfritt, sikkert og ikke minst billig alternativ. Det vil jo alltid være skrekkhistorier også, at den gror fast, at den ramler ut, til og med om damer som føder barn med spiralen i hånda. Jeg tror også dette hører til sjeldenhetene. Før jeg satte den inn leste jeg øyet stort og vått alt jeg kom over, både av fagstoff og erfaringer fra brukere, og fikk inntrykk at det var like så sikkert og trygt som annen prevensjon.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat