Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-05, 04:18   #5
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her:

Dette var en utrolig viktig og flott opplysning!

Det åpner i disse dager en helsekost/kafe/behandlings-greie i senteret rett nedenfor der jeg bor. Har vært innom der i dag, foreløpig hadde de bare et lite utvalg av kosttilskudd og økologiske matvarer, men de hadde i alle fall økologisk 87% sjokolade!

Jeg tenkte meg at jeg kunne være med og påvirke vareutvalget ved å gå innom og spørre veldig ofte, men hvis det funker sånn som du sier, Iset, så er dette jo bare fantastisk!

Og de vil gjerne overleve, det sier seg selv, og jeg er ikke hundre prosent sikker på om det er overlevelsesgrunnlag for en sånn butikk akkurat her, medmindre noen av oss er fryktelig flinke til å bruke den. Men jeg skal i alle fall gjøre mitt!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat