Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-12, 10:02   #62
synsegulla
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Så kjempeflinke dere er jenter. Selv har jeg gått ned 10 cm i midjen nå på 6 uker og er megafornøyd med det. Det var etpar 100 gr ned denne uka, men 9 cm inn, så det er jo noe som skjer. Det beste av alt er at jeg kjenner at jeg minger når jeg tar på meg klær. Det er litt sånn: stram bukse en uke, passelig bukse neste uke og god og vid bukse den tredje uka. Hvertfall føles det som om det går så fort. Så tallet på vekta har egentlig blitt mindre viktig. Men jeg er ikke flink nok til å ta vitaminer, og jeg MÅ bare skjerpå meg der altså. Skal det være så vanskelig å huske på det egentlig?

Her i huset er det storinnrykk med overnattingsgjester til bursdagsfeiring i helga. Jeg har planen klar: lavkarbo ostekake "innimellom" alle sukkerkakene, så er det ingen som reagerer på at jeg ikke spiser noe. For som sagt, jeg skyr de kostholdsdiskusjonene som pesten.

Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat