Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 23:16   #478
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Dag fire av helvetesuka overstått!
Dag en og to gikk forbausende bra, men i går skled det ut med et kakestykke etter lunsjen Utrolig vanskelig å la være når du ikke får bestemme maten selv! Har bedt om lunsjbrikke da i stedet for snitter, så det går greit, men når du vet at du fortsatt har 8 timer arbeid foran deg etter lunsj så sliter jeg skikkelig.

På pluss-siden kan jeg notere meg at jeg har fått mosjonert to ganger, så litt motvekt har det blitt.

Vekta rokker seg ikke i det hele tatt (ubntatt oppover). Antar det skyldes tante rød kombinert med stress. Fårhåpentlgvis retter det seg når stressnivået går ned.

I morgen reiser vi på tur med jobben med usunn mat (les høykarbo) og alkohol. Det positive er at det ikke blir så mye mat, så jeg rekker antagelig ikke å gå så veldig mye opp!

God helg til alle når dere kommer så langt!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat