Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 19:15   #477
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Hei på dere. Så trivelig å høre fra deg Severina; godt å høre at du har jobbet deg gjennom påskeøkningen. betennelse i hæl høres ikke godt ut, spinning eller ikke spør du meg Jeg misunner deg ikke følelsen etter mandag VSB; men unner deg å ha med deg den følelsen i lang lang tid

Jeg er enig med deg Milena ang følelser og mat som trøst, vi må (og kroppen med) lære å akseptere/leve med at vi må finne andre måter å få trøst på. Og det er en stor jobb; jeg har vel brukt bortimot 35 år av livet mitt på mattrøst - da er det ikke gjort i en feil å endre tankegangen. Altså jobbejobbejobbejobbejobbe

Og du Nerthus; er det ferdig med SDS nå??

Jepp - klarte ikke gjennomføre helt, var matlei og spiste for lite... så nå er det ren lavkarbo uten så mye fancy-smancy Det er litt i samme stil som SDS da - litt større porsjoner, men samtidig færre av de.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat