Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 16:15   #32
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Slutte" på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av bligravid?, her.

Heia
Er klar over at det er for lite.. men føler meg til tider litt desperat..
I alle fall det virket ikke!!! Bare myye luft magen. Så vi prøver noe nytt.. litt mer naturlig kosthold, komme meg bort fra kunstig ditt og datt.. Så er her å leter etter litt inspirasjon.

Foreløpig er ihvertfall energien og kroppen blitt mye bedre, så får vi se hvor det går etter at man har fått lagt om kostholdet.. litt innkjøringsproblemer må man vel regne med (Ble litt vel lite karbo og kalorier på dag 1 og 2)

Anyway, jeg stoler ikke på at det bare er å hive i seg lit shakes, og lett produkter! Tror nok kroppen min ihvertfall er spesialist på å spare til bedre tider!

Nå vet jeg ikke helt hva du spiser, men det å velge "faste" proteiner og et lass med grønnsaker OG fett til har foreløpig fungert på meg. Ingen drikking av næring altså, men en kyllingfilet, en torskefilet, en biff, gryte osv med masse grønnsaker og fett til gjør at kroppen forstår den får nok NÆRING og dermed tør å slippe litt. Spiser meg mett i magen selv om jeg kan fyse imellom på noe å putte i munnen, men har vært skikkelig beinhard den siste tiden på å IKKE gjøre det. Spiser da en atkins om det kniper hardt. Ser bla de dagene jeg spiser lite proteiner, stopper det litt opp - og når man ikke er sulten er det lett å ikke spise nok av "tygge-maten"...
Er det vanskelig å spise nok i et måltid, legg heller inn et ekstra måltid - igjen med gode proteiner i
Jeg har feks nå stekt opp entrecote på tilbud, delt i småbiter og frosset ned i porsjoner sammen med forskjellige grønnsaker - da er det lettere å ikke spise "lettere" når man er litt sulten, og man sikrer ihvertfall næringstilgangen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat