Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 15:40   #15
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Kraftig hodepine under styrketrening - what to do?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Kan det rett og slett være at du spenner deg så mye i nakken så mye at du får vondt?

Jeg (og min personlige trener) har lagtr merke til at jeg har en tendens til å spenne meg opp i skuldre/nakke når jeg skal løfte tungt. Har også en tendens til å spenne nakken/holde hodet feil ved slyngetrening og det er det veldig mange som gjør, da får jeg vondt i hodet men det varer jo ikke så lenge. Litt tøying og en rusletur så pleier det å gi seg.

Hodepinen kom i forrige uke (alle dagene jeg trente og den er på plass denne uken også ) Tror ikke jeg gjør øvelsene anderledes nå enn før påske. I tillegg får jeg hodepine av beinøvelser hvor jeg tar skikkelig i, og da er det jo ikke noe press på nakke/skuldre.
En jeg trener sammen med, lurte på om jeg hadde høyt blodtrykk, huff! Håper ikke det da!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat