Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 13:00   #1295
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Skal jeg bestille garn for seks kroner nøstet for over tusen spenn, så må jeg strikke mange gensere for å rettferdiggjøre det! Hehe, takk for tips, men det matcher dessverre ikke økonomien å gjøre et så stort kjøp i en smekk.

Og jeg vil ha en rød/svart og/eller en svart/grå stripete sommergenser med båthals! Denne skal jeg strikke, men Pickles er dessverre gnien på alt annet enn pastellfarger.

Ja, det er ulempen. Men av og til har de kampanjer med gratis frakt på best over 500,-, og da synes jeg det blir bedre. Har benyttet meg at det flere ganger. Kjøper det jeg trenger til et prosjekt, og putter på annet jeg vet jeg kommer til å trenge for å fylle kvota