Opprinnelig lagt inn av Momse, her. Hmmm...jeg oppdaget nettopp () at istéen jeg drikker (den med blå kork, Nestea) er søtet med aspartam! Jeg drikker ca (minst) en liten flaske pr dag, og har gjort det i et par tre mnd nå. I like mange mnd har vekten stått bom stille (Opp og ned 1 kg. Har ikke vært kjempeflink med kostholdet, men stortsett. Er heller ikke overvektig, men vil ha av de siste 4-5 vanskelige kgene, kan jo og så ha noe å si...) Fra i dag av blir det tilbake til vannvognen - noe jeg trives utmerket med Blir spennende å se om det kan ha noe å si for meg
Opprinnelig lagt inn av Momse, her.
Hmmm...jeg oppdaget nettopp () at istéen jeg drikker (den med blå kork, Nestea) er søtet med aspartam! Jeg drikker ca (minst) en liten flaske pr dag, og har gjort det i et par tre mnd nå. I like mange mnd har vekten stått bom stille (Opp og ned 1 kg. Har ikke vært kjempeflink med kostholdet, men stortsett. Er heller ikke overvektig, men vil ha av de siste 4-5 vanskelige kgene, kan jo og så ha noe å si...) Fra i dag av blir det tilbake til vannvognen - noe jeg trives utmerket med Blir spennende å se om det kan ha noe å si for meg
Det er litt av en oppdagelse. Blir veldig spennende å høre om vekten din går nedover når du slutter med isteen. Ikke glem å oppdatere oss da