Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-12, 16:16   #13861
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Oi, det var lenge. Må bare gi deg en stor og ønske deg lykke til! Tøfler, behagelige klær, godt humør, en god venn (helst en som kommer med god mat, for sykehusmat smaker ikke no godt), strikketøy og kanskje et avhengighetskapende spill (på en app på mobil/til datamaskinen).

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Og foresten kan det være veldig godt å ha sin egen shampo og balsam, for sykehussåper og sånt er ikke akkurat godt for huden. Kan kanskje være godt å ha noen fine klær og sminke med seg også, i tilfelle man vil spjåke seg litt opp en dag man føler seg nedfor og får besøk. Dersom man er i form nok til det da..

Komfortable klær, "perm-klær", litt sminke og annet velvære-stash, strikketøy er herved notert!

Ser selv det høres litt stusselig ut, men jeg regner ikke med å få besøk i løpet av oppholdet. Kanskje ei venninne tar seg èn tur, resten av tiden må jeg nok belage meg på telefoner og selvskapt underholdning.
Min familie bor 5-6 t unna der jeg skal inn, her i området er det stort sett fellesvenner og familien til eksen som holder til, ser ikke helt for meg at noen av de kjører 2 timer for å hilse på.

Ang mat ja, må selvsagt bake et lavkarbo-brød!

Tusen takk for både gode tips og , vimsen!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF