Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-12, 12:53   #13851
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, altså, jeg sa ikke at det du skulle gjøre var dagkirurgi, men at det ikke var noe begrensninger på visitt, ihvertfall ikke pga smittefarer og sånt.. Siden man ofte kan dra rett hjem etter kikehullskirurgi.. Men du må vel nesten bare kjenne på formen selv, tenker jeg!

Aha, da misforsto jeg. Men sånn å forstå!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg har blitt operert mange ganger og har aldri hatt noen restriksjoner på når jeg kan ta i mot besøk.

Før i væla husker deg det var myye strengere, da var det kun under visitt-tiden man slapp inn, dørene inn til avdelingene var fysisk lukket husker jeg, folk sto i kø på utsiden å ventet til den ble åpnet.

Det eneste er at det er greit å ta hensyn til de man event ligger på rom med

Skjønner, det blir vel mest kveldstid uansett, da folk flest jobber og spiser middag. Ser på sida Nellie lenka at det er fra 18-19, og det er jo helt kurant.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Da jeg hadde født fikk vi ikke lov til å få noe besøk på avdelingen, i det hele tatt.. Pga denna influensaepidimien som gikk. Men vi kunne godt gå ut av avdelingen for å treffe besøk da..

Ang visittiden så kommer jo ofte folk akkurat når de vil. Anbefaler det ikke, men det hender. Sykepleierene har jo en jobb de skal gjøre og den er ikke akkurat avslappende fra før av.. Blir ikke noe bedre av at folk skal komme og forstyrre i hytt og pine.

Ok, men da har jeg noe å gå ut fra! Føler meg litt tryggere når jeg vet at jeg kan se noen kjente fjes, enn om det bare skulle være for to dager.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥