|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Hmm.. Jeg vet ikke hvordan det er på Ullevål, men jeg fikk ihvertfall ha besøk når jeg ville etter skulderoperasjonen. Kjæresten fikk komme inn med en gang jeg hadde våknet etter narkosen. Kikkehulsoperasjoner er vel gjerne til og med dagkirkurgi, sånn at man må hentes innen få timer etterpå og dra hjem.. Såret er jo lukket og sikkert bandasjert opp i mente, så ikke det kommer noen basilusker inn.
Men det foretrekkes at besøk skjer innenfor visittiden vel.. Som vel ofte bare er en times tid sånn mellom 18 og 19, eller noe i den duren.
Nei, er nok ikke dagkirurgi. Blir liggende 2-4 dager, og plutselig kanskje en uke, sa dama i telefonen. Dét håper jeg da ikke. Det er vel mest fordi det veldig veldig ofte blir hull på slimhinnen og det må behandles fort. Eller noe? Samt at man må faste i et døgn, sånne ting. I don't know, men dagkirurgi er det ikke, da. At det er kikkhull behøver ikke å si så mye om rekonvalensen nødvendigvis, selv om det er mer hygienisk.
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Visittider Ullevål
Kan jo ha endre seg litt siden den gang. Ring og spør!
Se der, ja! Takk! Jeg kan jo også spørre på fredag, bare greit å være litt forberedt. Gruer meg til å ligge på sykehus i mer enn en dag nesten mer enn inngrepet, og da er det så ok at folk har lyst til å stikke innom. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|