Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-12, 21:58   #31
bligravid?
Medlem

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
bligravid? er ny på veien

Sv: "Slutte" på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du spiser rett og slett ALTFOR lite mat for kroppen din og den har "stengt" av fettforbrenningen. Spiser du i tillegg a la GR som er svært magert og lite mat, kan det være for mye kh som sperrer for fettforbrenning samtidig som du spiser så lite fett at kroppen ikke får energi til å fungere og trur det er sultkatastrofe...

Vet ikke hvor du er i din overgang til lavkarbo, laget du en egen tråd her forledning som jeg såvidt stakk innom mon tro?

Heia
Er klar over at det er for lite.. men føler meg til tider litt desperat..
I alle fall det virket ikke!!! Bare myye luft magen. Så vi prøver noe nytt.. litt mer naturlig kosthold, komme meg bort fra kunstig ditt og datt.. Så er her å leter etter litt inspirasjon.

Foreløpig er ihvertfall energien og kroppen blitt mye bedre, så får vi se hvor det går etter at man har fått lagt om kostholdet.. litt innkjøringsproblemer må man vel regne med (Ble litt vel lite karbo og kalorier på dag 1 og 2)

Anyway, jeg stoler ikke på at det bare er å hive i seg lit shakes, og lett produkter! Tror nok kroppen min ihvertfall er spesialist på å spare til bedre tider!

bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat