Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-12, 19:19   #13814
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Vi har fått noen ekle kryp inn i huset, men vi skjønner ikke hvor de kommer fra. De er brune, ganske små og kan både fly, hoppe og krype.
Foreløpig har de holdt seg i stua og på kjøkkenet, men det er mer enn nok for meg... Spesielt når sola står på, kommer de krypene fram. Da klekkes sikkert egg. Grøss!
Har noen vært borte i dette eller har forslag på hvor de kan holde hus? Vi har sjekka sprekker i både gulv og tak, men finner ikke noe. Plutselig er de bare der. Og det er ikke særlig koselig å sitte i sofaen og plutselig kommer en krabat krabbende oppover armen min. Eller som istad, under genseren.

Kan det være veggdyr ?