Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-12, 09:08   #268
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Akkurat det samme jeg mener (bortsett fra at jeg ikke har lest boka før, og at han dermed virka spik spenna gæærn i konklusjonene på slutten! ) Men, det har fått en ny dimensjon med en dag ved sjøen f.eks.
Noe av det han skrev, f.eks historien om Noah og hans familie var såpass bra at jeg vurderte å revurdere mitt syn på Knausgård.

Ja, alle de bibelhistoriene han tar for seg er utrolig drivende og velskrevne. Skrive, det kan han! Han tangerer stemninger og det uutalte på en måte som river meg med! Jeg har IKKE lest Min Kamp-bøkene, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Jeg føler jeg vet nok om han fra Ute av Verden, enn om den er halv-fiction, forsåvidt. (Og det er litt morsomt ettersom jeg har lest den, hvem han identifiserer seg så tydelig med bibelhistoriene i En tid for alt. )
Jeg synes han kunne ha sluttet lenge før, for å si det sånn. Sånn ca om han først skulle dra inn seg selv på slutten (nå prøver jeg igjen å ikke spoile), der han er med faren og broren sin og lyser krabber.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥