Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 17:41   #13792
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Synes det for det første er helt på jordet at ikke legen vet at selv om blodsukkeret virker til å være normalt, så kan insulinet være på bærtur, dersom det har fått nok tidligere belastning, f.eks. (Bukspyttkjertelen fortsetter å spy ut insulin, tross at du spiser sånn at du ikke får de sedvenalige blodsukkertoppene, det var sånn for meg). Samt det at han vegrer seg for å behandle insulinresistent med metformin -det der er nemlig så typisk, ikke første gang jeg hører indirekte, eller direkte for den saks skyld at en lege ikke vil gjøre noe med et problem før det er alvorlig nok ...
Konsulter gjerne med en privat dersom du har råd til det, og vet om noen som møter deg på en annen måte. Og for all del -bytt fastlege. Hør litt rundt om noen har noen å anbefale. Det er SÅ viktig med lege/pasient-kjemi!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥