Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 17:27   #2565
diettmannen
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2012
diettmannen er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Trixiex, her.

Hei, jeg er i fase 2.
Her kan jeg spise 150g rent kjøtt. Jeg tok kontakt med Eurodiet for å høre om jeg kunne spise røkelaks, acon og spekeskinke, men fikk til svar at det kunne jeg ikke. Hvorfor ikke? Vet dere noe om det?

Jeg fikk nemlig ikke noen forklaring. Samme damen svarte også at jeg bare kunne drikke grønn te og vann, men så har jeg hørt at drikkelisten er noe mer nyansert enn som så. Derfor lurer jeg litt på svarene jeg får, og om dere har fått noen mer forklaring enn meg.

Hei Trixiex!
Jeg har spist røkelaks og spekeskinke, jeg har drukket ganske godt med Pepsi Max, Fun Light og Cola Zero, men jeg har nådd målet mitt

Siden jeg begynte på ED 13. januar har jeg gått ned fra 111,1kg til 82,9kg i dag
Har vært veldig streng med dietten, men har drukket kanskje 0,5-1 liter med lettbrus og Fun Light mesteparten av halve perioden.

Tror du med god samvittighet kan spise røkelaks og spekeskinke, bare pass på karboinntaket!

Jeg har var på oppfølging på Forusakutten på fredag, nok en fredag den 13.
Så nå har jeg godt over på fase 3B, eller, har vel tenkt og begynne en av de nærmeste dagene Liker meg godt i fase 2

diettmannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat