Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 16:49   #15
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 40
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Re: Har du erfaring med fettsuging?

Opprinnelig lagt inn av Nyfrelst, her.

Jeg oppfordrer deg på det varmeste å begynne med skikkelig styrketrening - av beina også. Etter at jeg begynte med styrketrening, i tillegg til kondisjonstrening, forsvant de fleste lår-kompleksene mine. Silhuetten min er blitt mer "timeglass" enn "pære". Styrketreninga hjalp meg også å gå ned de siste "pyntekiloene" -mest sannsynlig fordi økt muskelmasse gir økt forbrenning.

En personlig trener kan hjelpe deg i gang til å begynne med - og det vil være langt billigere enn kirurgi

Poenget mitt er: Utforsk potensialet som finnes i den kroppsfasongen du har nå - du vil bli overrasket, tror jeg. Som allerede nevnt i denne tråden vil fettet man fjerner ved et sånt inngrep i de fleste tilfellene "dukke opp" igjen på andre steder på kroppen, eksempelvis på halsen.

Godt svart! Man kan slanke og fettsuge alt en orker. Om det ikke er litt muskler under skinnet vil fasongen aldri bli spesielt flatterende. Trist at så mange damer er redde for skikkelig styrketrening! Redsel for styrketrening er like ulogisk som redsel for fett i maten. Anbefaler skikkelig styrketrening (ikke sånn spenst/sats "mosjonisttrening") med tunge knebøy og markløft.

"Ridebukselår" har jo tross alt ingenting med skjelettet å gjøre. Stramme opp baken og låra (som bare kan gjøres med styrketrening, kan ikke presiseres nok ganger ) så havner ting på rett plass heller enn å "sige" ut på sidene.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat