|
Sv: Trening hver dag/ annen hver dag??
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Haha, skulle jeg lytta til kroppen min, ja da hadde jeg ikke trent i det hele tatt....
Min kropp er nemlig slik at den hele tiden forteller meg at jeg egentlig ikke trenger trene, du klarte deg jo heeelt fint uten trening.
Så for de som ikke er så målbevisste og motiverte som deg Lindermor, bør nok IKKE lytte så veldig nøye til kroppen sin, men heller lese hva som står på programmet....
haha
Hehe! Slik jeg leste spørsmålsstillingen så var det tydelig for meg at her var motivasjonen korrekt plassert og ikke til hinder for å få noe utført! . Når det er slik fatt så mener jeg fremdeles at det er en god pekepinn å lytte til kroppen og jeg snakker selvsagt av egen erfaring.
Jeg kan jo tillegge at jeg trener hver dag, men jeg trener ikke hard styrke hver dag. Kondisjon derimot, trenes 6 av ukens 7 dager sånn stort sett. Dog variert form for kondisjon. Jeg anser hjertemuskelen min for å være happy for å få slik daglig trening. Jeg vet at armene mine ikke ville ha jublet like mye ved å bli presset på trening daglig. Slettes ikke. De hadde gått til streik temmelig fort....
|