Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 19:10   #44
ToreH
Gjest

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det eneste du vil bevise ved å spise etter PSMF prinsippene i en uke hypah er at det er lett FOR DEG... det betyr ikke at det da automatisk blir lett for alle de andre her som nå deler sine PSMF-erfaringer i denne tråden.

Jeg vet jo ikke om det blir lett siden den kuren jeg hadde ikke var "ekte" PSMF, men å gjennomføre den antar jeg ikke er veldig vanskelig så lenge jeg er motivert og vil det nok. Tro kan flytte fjell vet du nerthus

Sitat:

Selv om du ikke forstår hvorfor noen synes PSMF er vanskelig og gjennomføre, betyr det ikke at det ikke faktisk oppleves slik for andre enn deg. Din oppfatning av verden er ikke universelt gjeldene for alle andre vet du

Det deltakerne her har sagt om sin erfaring er at det er i etterkant av kuren som har gitt utfordringene, når man ser hvor vanskelig ting ble. Selve kuren i den uken eller de få ukene den varte er hva jeg snakker om.

Til de som mener jeg aldri har vært overvektig, så er det feil. Jeg har vært overvektig , men har ikke vært over i sykelig fedme, nei. Men den vitenskapelige definisjonen av overvektig, så absolutt.
Så om alle kan slutte å si at jeg ikke har vært overvektig, så ville det vært fint. Jeg tolker en del kommentarer om at jeg aldri har vært der selv, aldri har slitt med eget selvbilde osv som renspikka misunnelse og sjalusi overfor hva jeg har oppnådd pr idag. Klart jeg sliter med selvbilde også, som så mange andre her inne. Forskjellen er kanskje mer at jeg driter i hva du har vært før, jeg vil fokusere på hva du er nå og i fremtiden.
Husk historien, men ikke la den tegne fremtiden.

PSMF er lett om du vil det, forutsatt du er i målgruppen av de som bør gjennomføre en slik ekstremkur.

Sist redigert av ToreH : 17-04-12 kl 12:42.
  Svar med sitat