|
Sv: Aspartam
Opprinnelig lagt inn av Siljenh, her.
Er det noen andre som opplever slike abstinenser når de prøver å kutte brusen? Er detnoen som har opplevd at vekten har begynt å gå ned etter å ha kuttet lettbrusen?
Ja og ja 
Det er nesten skremmende hvor hekta jeg blir, selv om jeg "heldigvis" kan beherske meg til maks en halv liter om dagen (vanligvis...).
Pepsi max er verst og trigger som f. Jeg har - når jeg nå har kjøpt - variert mellom cola light og cola zero og holdt meg unna pepsi max, de må ha noe i den brusen som trigger "avhengighet" hos meg ihvertfall...
Når lettbrusen går ut - går vannet inn Jeg er på dag 5 nå med ren mat, ingen småspising, MYE vann (4-5 l pr dag) og er nede over 3 kg... skjønner at dette er vann altså, for jeg var FULL av vann i kroppen etter en periode med "merkelig" spising... men allikevel.
Har rævva ånde (ketose...), og merkelig smak i munnen (ketose) og savner å drikke noe annet enn vann. Etter 5 dager så går det greit med brusen, men jeg er "mett i magen" og "sulten i hjernen". Det hjelper ikke at jeg sitter stort sett på rævva etter jobb (der jeg også sitter på rævva) og leser til eksamen...
|