Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 17:53   #43
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Tar deg på ordet jeg Skal prøve "skikkelig PSMF" i en uke for å sjekke hvordan det er. Skjønner ikke hvorfor det gnages på PSMF når det jeg faktisk har spist i de første 17 dagene av dietten jeg gikk på var PSMF matmessig innhold med unntak av at PSMF har større andel av proteiner i form av kylling og rødt kjøtt i seg. Dvs, isolert sett er PSMF dietten mer mettende

Men å gå på de 17 dagene eller PSMF i mer enn en uke, kan IKKE gå bra for meg, da jeg allerede er svært slank og har en fettprosent jeg er fornøyd med. Ikke har jeg tenkt å stille opp i en fitnesskonkurranse heller så jeg har ikke behov for å ha en totalt skrapet kropp.

Men, bare for nok en gang understreke at PSMF er lett skal jeg gjøre det. Det jeg ALDRI har sagt noe om er at det er lett å holde vekten etterpå, eller hanskes med problemer man får etterpå. Men at PSMF er så forbanna vanskelig, nei det er den ikke. Senorita og dere andre, dere kjenner meg såpass godt nå at jeg uttaler meg ikke om totaliteten, men kun isolert sett om PSMF kuren, ikke alt maset etterpå.

Det eneste du vil bevise ved å spise etter PSMF prinsippene i en uke hypah er at det er lett FOR DEG... det betyr ikke at det da automatisk blir lett for alle de andre her som nå deler sine PSMF-erfaringer i denne tråden.

Selv om du ikke forstår hvorfor noen synes PSMF er vanskelig og gjennomføre, betyr det ikke at det ikke faktisk oppleves slik for andre enn deg. Din oppfatning av verden er ikke universelt gjeldene for alle andre vet du

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat