Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 17:40   #39
ToreH
Gjest

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Enig med deg i det Liz, det jeg ikke er enig i er hvor hypah fremstiller det som jævla lett og det er jo bare å gjøre sånn og slik... Det er hardt (i alle fall for MEG) og det er en grunn til at folk ikke gidder eller orker eller klarer det.. Men han har jo tydeligvis ikke prøvd skikkelig psmf så kanskje han får prøve det før han uttaler seg Jeg gikk også opp etter min psmf og det var jo kjedelig, men taklet det greit egentlig, fortsatte bare med vanlig lavkarbo etterpå..

Tar deg på ordet jeg Skal prøve "skikkelig PSMF" i en uke for å sjekke hvordan det er. Skjønner ikke hvorfor det gnages på PSMF når det jeg faktisk har spist i de første 17 dagene av dietten jeg gikk på var PSMF matmessig innhold med unntak av at PSMF har større andel av proteiner i form av kylling og rødt kjøtt i seg. Dvs, isolert sett er PSMF dietten mer mettende

Men å gå på de 17 dagene eller PSMF i mer enn en uke, kan IKKE gå bra for meg, da jeg allerede er svært slank og har en fettprosent jeg er fornøyd med. Ikke har jeg tenkt å stille opp i en fitnesskonkurranse heller så jeg har ikke behov for å ha en totalt skrapet kropp.

Men, bare for nok en gang understreke at PSMF er lett skal jeg gjøre det. Det jeg ALDRI har sagt noe om er at det er lett å holde vekten etterpå, eller hanskes med problemer man får etterpå. Men at PSMF er så forbanna vanskelig, nei det er den ikke. Senorita og dere andre, dere kjenner meg såpass godt nå at jeg uttaler meg ikke om totaliteten, men kun isolert sett om PSMF kuren, ikke alt maset etterpå.

Svar med sitat