Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 15:35   #33
lizliz
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
lizliz er ny på veien

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

At dietten er tøff psykisk går jo som sagt på at det tærer på psyken å se seg selv gå opp i vekt igjen etter endt diett. Og det er her mange går på en smell som sagt. Utrolig mange som hiver seg utpå dietter og "livstilsendringer" uten å gjøre research først ( utrolig nok )

Det er ikke tøft psykisk fordi du må holde ut og ikke spise ting du er glad i. Men fordi man må tåle å se at man legger på seg igjen etterpå. Mange som ikke takler dette og er ignorante og tror at de legger på seg 1 kg fett på en uke etc ( finnes nok av eksempler på dette på dette forumet.. hvor mange tråder har ikke blitt startet med " hjeeeeelp jeg har gått opp 2 kg.. på to dager!!!! hva har jeg gjort feil???? " just sayin' ) Og dermed hiver seg på dietten igjen, og ender opp med å spise på ekstremt underskudd konstant!

Jeg vet at jeg har en sterk psyke så for min egen del så tror jeg ikke dette ville vært noe problem. Driver å snuser på denne dietten nærmere sommeren ( bare for å definere de musklene jeg har bygd opp fram til da enda bedre mot sommeren )
Og bare for å presisere det så har jeg hatt sjokolade i kjøleskapet, 4 stk faktisk.. i 2 mnd, og de er fortsatt ikke rørt etter jeg startet på dietten jeg er på nå Så viljestyrken den er der

lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat