|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.
Vi hadde det utrolig enkelt i dag, taco, men i morgen skal vi feire gubbens bursdag med helstekt indrefilet av okse, bacon, rosenkål, sopp, stekte sellerimoskaker og peppersaus, etterfulgt av sitronfromasj og bringebær. Til kaffien blir det mocca kake og suksessterte.
Alt lavkarbo 
Legene påstår det er helt normalt at gubbens blodsukker havner på 11-tallet i et par timer etter mat og faller ned til 2-tallet innimellom , men etter han har lånt ene blodsukkermåleren min og sett hva som skjer, så er han nå på et mye strengere LCHF enn tidligere, og det etter hans ønske.
Tidligere har han ligget mellom 80 og 100 karber pr dag, men blodsukkeret svinger mye selv da. Nå ligger han rundt 50.
Du Bente. Nå har jeg lurt på de der kakene dine VELDIG lenge. finnes det oppskrift av de ute på det o' store forumet? Jeg får så innmari lyst på hver gang du snakker om de og gidder ikke lage alle mulige kaker for å finne DEN ENE 
On topic:
I dag har vi hatt pannestekt indrefilet av svin med krydret fetaost som har fått "smelte" oppå. Tilbehør har vært fløteogostegratinert sellerirot. Til dessert har vi hatt Lena Beatrices kokosiskrem med bringebær 
|