|
Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)
Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.
er det et visst antall kalorier man skal innta da, Hypah? er det sted det står hvordan man skal regne seg frem til det?Hvor mye fikk du i deg dgl? Jeg tror jeg skal stikke bort på evo treningssenter og tegne medlemsskap idag. Har lyst til å trene styrke skikkelig dedikert igjen. Er litt vel tynn nå. Kan noen sparke meg bak? Neida. Greia er at jeg må slutte år øyke samtidig, bytte ut en avhengighet med en annen, da altså trening Da jeg tidligere var treningsnarkoman hørte jeg på andre og trodde de hadde rett da det var feil å være så hekta at jeg ble rastløs om jeg ikke trente og trente uansett, men nå som jeg ikke trener vet jeg at det ikke er feil i det hele tatt. Kroppen blir avhengig og det er fint det, da holder den seg i form. Den liker vaner.
På den kuren jeg tok så var det ikke veldig mye kaloritelling, eller fokus på kalorier. men det kan du jo enkelt finne ut selv ved å regne ut. Men det gikk på avmålte mengder av type mat. Akkurat som på PSMF, stod det 150gr kyllingbryst, ja så var det den mengden og ikke mer. Halc cup ferdig kokt havregryn, ja da var det mengden med de kaloriene. Men jeg regnet aldri ut kalorier siden det ikke var så overordnet. Jeg visste at jeg fikk lite, men ikke hvor lite, dog så visste jeg at jeg fikk nok uten å bli syk av det. Nå husker jeg ikke lengre hva det var jeg spiste helt nøyaktig, men grovt så var den første perioden bestående av:
Grønn te i bøtter og spann
Vann i itervis
Kyllingfilet
Egg i alle mulige varianter
Broccoli, kålrabi, gulrot, løk, aspargesspirer, salater og alt annet av grønt egentlig
Cottage cheese, rømme og syltetøy
Absolutt ikke noe sukker, brus, kaffe, alkohol og alt annet som man koser seg med.
Først i 2 periode fikk man spise rødt kjøtt. Herlig tid ja. Men kun rødt kjøtt hver annen dag, ikke hver dag.
|