Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-12, 17:21   #13763
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Forresten... jeg lurer på om jeg har ødelagt kjøttkverna mi... Jeg tenkte meg ikke om og slengte delene i oppvaskmaskinen og nå blir jeg svart på fingrene når jeg tar på delene... Ett eller annet belegg går av... Jeg har vasket ekstra (i vaskekummen denne gangen) for å få bort restene slik at ikke noe går av når man tar på det lenger. Er delene brukbare eller ødelagt?

Slik var isskeia vi hadde heime då eg vaks opp. Den er framleis i bruk, så eg trur ikkje det blir øydelagt direkte av å bli vaska i oppvaskmaskin, men svart blir den ja! Ganske lett å få bort med litt stålull, synest eg å hugse. Korleis det er med delar inne i ei kjøtkvern, veit eg ikkje...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF